Mmeloo Birde 2. Gebelik daha kolay oluyor diyolar 🤦🏻♀️ Ben ilk gebeliğim diye çok zorlandığımı düşündüm oysaki 16+1 deyim hala mide bulantılarım devam ediyor malesef ama hiç ilaç kullanmadım bulantı ilaçları beni dahada halsiz ve iştahsız yaptı 😒 sanırım bu mide bulantısını hep çekicez🤷🏻♀️