ilkbaby Bu igne hamilelik surecinde bir kere dogumdan sonrada bir kere yapılıyor. Ama erken yapmak istenildiyse 28. Haftalarda yapılması gereken iğne bir daha yapilmaz sadece dogumdan sonra yapılır. Onun dışında siddetli kanama oldugundada yapılır Allah korusun mesela kaza oldu bi yerin kesildi kanama oldu Ozamanda yapılır. Ama ben doktor değilim doktor daha iyi biliyordur o öyle diyorsa vardır bi bildiği birsey diyemeyeceğim. Doktorunu dinlemelisin bence çünkü gebe takibini o yapıyor..