Feyza387 Aranızda benim gibi bekleyen var mı? Doğumun olmasi icin yapılmasi gereken bi şeyler var mi acaba tavsiye edeceginiz falan?
Eda06 Feyza387 bende 40+2 yim canım bebek gelmiyo doktor günde yarım saat yürü ve ılık duş al dedi ben zaten bunları yapıyodum ama yok yani gelmiyor