Merhaba 36. Haftamdayım dün kontrole gittim herşey normalde bu zamana kadar dün iki kez kordon dolandığını söyledi doktorum bebekte iri dedi (3.500) kilo şuan muhtemelen dördü geçer iki hafta sonraya gel bakacağım tekrar dedi kontrolden ikş gün sonrada tatile çıkıyor doktorum gitmeden sezeryanla alırız dedi kordon kısa kalır bebeği alamayız normal dedi böyle bişey başına gelen var mı?