Wonderanne Suyum geldi hastanedeyim. Yatış yapıldı. Sancım yok. Açılma 1 cm dua bekliyorum kızlar. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun…🌸🤲🏻🤗
Suleyigit Wonderanne inanirmisin bende hastanedeyim açılmam falan yok ama benim ben kalp atışları düzensiz die yattım ama gelen Giden parmak atıyor acayip kötüyüm 😳
Zynbnur Wonderanne sizi kaç gündür postalar da görüyordum çok sevindim adınıza inşâAllah rabbim kolaylıkla kurtarsın sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Wonderanne Suleyigit ben ilk defa burda muayene oldum sancı 30larda çıktığı için rutin kontrol yapcaz dedi bakalım bekliyorum suyum gelmeye devam ediyor
SerpilG Wonderanne suyum geldikten 3,5 saat sonra doğum yapmıştım. İnşlh seninde kolay ve çabuk bir doğum olur.
Eemmyy Wonderanne ayy canım benim inşallah bir an önce çok ağrı sızı olmadan sağlıkla kawuşursunuz bebişinle 😍🙏🌸
Mavigunes Wonderanne Ayy bizim günlerimiz aynıydı Hayırlı haberlerini bekliyoruz canım sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🙏
Suleyigit DuyguY He bacimm şehirdeyim dunden beri yatıyom bakalim nolacak açılma yok sancı yok gelen giden parmakliyo o sinirimi bozuyor 😒😒