Kızlarr bende bugun kontrole geldim gebelik zehırlenmesınden yatışım oldu yarın sabah spinal sezeryan ile doğumum olacak bızede dua edin sağlıkla kavusalım kızımla bırbırımıze😘 ve 37 haftada doğum yapan oldu mu acaba yaşadıkları olumlu olumsuz neler oldu?