Busesrmz sabahları açmkarna 1 kaşık zeytin yağı iç kayısı ye ardından bol su iş çünkü normal doğum sonrası herkeste kabızlık oluyo ıkınırkende dikişlerin patlamasın ben öyle yapmıştım mümkünse çok hareket etme yat uzan 15 gün ben ayaklandım 1 hafta sonra dikişlerim açıldı İnan acısı çok kötü o yüzden dikişli bölgeyi kuru tut batikon yap antibiyotiklerini kullan inşallah tez zamanda iyileşir dikişlerin geçmiş olsun canım 🌹😘