Mucizelerim2020 Kızlar 27 haftaligim göbeğim çok büyümesi karnin küçük dedi bir kaç kişi. Ikiz bekleyip bu şekilde olan var mi
Dilekk5 Mucizelerim2020 benim de öylem😀 30 haftalık olduk ama ikiz gibi durmuyor hiç görenler şaşırıyor
Twinksmom Mucizelerim2020 Dur canım sen 31 ile devasa bir boyut alıcak ve çatlıycak çoğunluk böyle😂 Benim hiç yoktu şuan zor taşıyorum
ikizannesi2985 Mucizelerim2020 ya ben de 16+5 im ama bildiğiniz göbeğim çıktı benim🙄görenler 5-6 aylık gibi duruyosun diyo. Korkuyorum ilerleyen zamanlarda çook fazla büyümesindek🙄
Ehnr Mucizelerim2020 Ayyy su cahil insanlardan bıktık artık ya ben 25 haftama geldim nerdeyse bol giyeyim sanarsin hamile değilim banada hı kaç kişi bebek beslenmemis falan demişti diğer gün ağlayarak kalktım eşim de millet öyle diyince erkek bilmediği için sen ben yokken bişey yemiyormusun demişti direk doktora gitmiştik doktor ne dedi biliyor musun normal bı bebekten daha iri ve ileride sadece eşinizin boyu uzun ve karnı geniş hamileliğimden beri yalnızca kendi ailem ve eşimle görüşüyorum bıktım insanların yerli yersiz yorumlarından
IkizAnnesi94 Bende basta oyleydim herkes aaa karnin ne kadar kucuk falan diyolardi 32 haftadan sonra gorenler suan sanki dogurcan gibi duruyosun diyolardi. Aniden karin buyuyo canim oyuzden bekle ve elbise sknti cekmeye hazir ol benim gibi 😂😂
IkizAnnesi94 Mucizelerim2020 sadece gobegimde kahverengi cizgi oldu o kadar umarim bu saatten sonrada catlak olmas 😁😁
Dilekk5 Mucizelerim2020 aynenn😀😀 çatlak oldu ama çok kötü iki yandan morarmış çizgiler var pek de umrumda değil sağlıkla gelsinler de🤲🏻