Rabiakk Semraaaaa litetrax 4 aldım gayet güzel tekerleklileri de büyük sağlam duruyor test etmek için binmiştim taşıdı gayet 😁😁(60kgyim )
Sudeninannesi Semraaaaa litetrax 3 aldm çok güzel pusetle aldm sürüş rahatlığını anlatamam çok memnunum
CansuDemir Carolina Evet memnunum. Benim,eşimin olmazsa olmazlarına + oğluma uygun olarak bütçe dahilinde en uygun araba oydu.