Yqmrasaf Her saniye aklımda zaten... o yüzden hiç konu yeni açılmış gbi olmuyor cnm 🙏🏻
Çok teşekkür ederm cnm.
37 hafta 1 günlükken doğum yaptım.
Su fazlalığım vardı ve doktorum sadece su fazlalıpndn bahsetti herhngi birsıkıntı olur mu dedim bu bize erken doğum riskini gösterr dedi .
Ben 37. Haftamda başka bir doktora gittiğimde bebeğimde hipoplastik sol kalp sendromu olduğunu öğrendim.
1 gün snra doğum yaptm 1 gün snrada vefat etti bebeğim.
Ayrıntılı ultrasonda kalbinde parlaklık vardı ilerleyen haftalarda geçer dediler her kontrlde sordum ve parlaklığın geçtğini söylemişti.