kızlar 3 yıllık evliyim 2 yıl önce 1 gebelik oldu düşük yaptim sonra tedavi görmeye başladım histereskopi hsg çekildi 2 aşılama oldum çatlatma iğnesi klomenler doğum kontrol hapları ve yeni öğrendim ki rahim t şeklin de kollesterol varmış rahim duvarim kalinlasmiyo şimdi femera başladım demek istediğim en azından bunada şükür rahmimiz var yumurtaliklarimiz var gebe kalabiliyoruz üzülmeyin bir gün bizde anne olucaz Allah büyüktür tek yumurtayla hamile kalan varsa bizde kalırız inşallah vakit var demek ki Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin hamile bacilarim dua edin bizim için bol bol seviliyosunuz şükür dua sabir😙🌺