gulcingulcin 15 gun oldu dogum yapali, incia gogus kremi ve gumus kapak almistim. Gogus kremine dogumdan once basladim gune bir iki gunde bir suruyodum. Ilk gun goguslerim emzirirken yarildi, biri kanadi. Kremi surup kapaklari taktim surekli, kanama gecti tekrarlamadi. Yara da olmadi ama bir hafta boyunca goguslerim cok acidi. Annem naparsan yap bi hafta kotu olur sonra gecer dedi, oyle de oldu. Yani bi haftadan fazla ihtiyac duymadim ben. O yuzden zeytinyagi surerek bi hafta telafi edilebilir diye dusunuyorum. Cok da gerekli degilmis bence.