Mrcktl canım benim bebeğiminde kafası önden gidiyor ilk olarak 5 hafta ölçtüler sonra 4 haftaya düştü neden böyle diye düşündüler herşeyi normal ama kafası önde iri bebek dendi fetal emar istediler bişey cıkmadı şimdi adete göre 35+3 üm ama bugun utroson ölçümünde başı 38 ölçüldü normal oldugunu söylediler ben çok üzülmüştüm ağlıyordum bana bi doktor yok doğum yapamassın böyle olursa 42 haftaya kadar doğmaz falan dedi ama tüm tahlillerim allaha şükür normal cıktı zaten ilerleyen zamanda haftasıyla uyumu yakalayabiliyormuş bebekler bende dua ediyorum takmayaya çalışıyorum