Zeyyno_ Deya0202 Benm göbüşüm daha çıkmadı fazla ama aynayla denerim alamadığım zaman artık eşime sylerim yapabilirse o yapsın hiç kuaföre gidemem
Deya0202 Aselhafsamm oda tehlikeliymiş galiba ben öyle duydum kesinlikle kullanmayın deniyor ama bilemedim 🙄
Deya0202 Ligerba ya evet onu bende gördüm ama tüy dökümcüler tehlikeli deniyor çok fazla kimyasal var diye.🙄
Nilaykirikbas5516 Alparslansmom jiletten sonra ağda zor olmadi mi canım yani hileye vurunca tüyler sert kalın cikiyo yaa
yigitalpinannesi40 Ligerba Onu bende duydum televizyonda ama hamilelere yasak diye biliyordum bir bakıp denemek lazım aslında göbekten jilet yapılmıyor artık 😁
Ligerba yigitalpinannesi40 bunda yasak değilmiş hamilelerde kullanabiliyomuş özellikle söylüyorlar 🤔 instagramda kullanıyorum diyenlerde hamile olanlar Bircan bali falan ama bilemedim 🤔
Serpil_27 Deya0202 lazere gitmiştim daha önce şimdide çok az var kuaför agda yaparım galiba 28 haftalıgım bende ya benim özel bölgem de üst taraflarda kızarıklar oluştu normal mı bişey kullanmam gerek mi acaba
askdoguyor Deya0202 jiletle aynanın karşında alabilirsin eğer alamıyorlar eşin alabilir ben bazen almakta zorlaniyorum eşim sağolsun çok yardımcı oluyor o aliyor 34 haftaligim🤗
ayazmoms41 Deya0202 valla canım ben geçen gün kuaföre gittim başka çarem yok tam temiz olmuyor içim rahat etmiyordu