Benimo beyaz ve mor gibi moru hafif pembeye çalıyor ben de hiç beyaz katman bırakmadı yüzünüzün her yerine benek benek şekline bırakın ve dairesel hareketlerle hızlı hızlı yedirin beyaz katman kalmıyor eğer cildiniz çok kuruysa öncesinde bi nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim