hjertemami Merhaba arkadaşlar şuan 36+3 haftalık hamileyim. Son 2 doğumumu normal+ epidural oldum. Doğum yaparken ıkınma hissi gelmedi ağrıyı ve sancıyı hissetmedim. Bu yüzden bu kez Allah nasip ederse epiduralsiz istiyorum. Sizce daha mı kolay olur ???