Herkese benim sezeryan günüm alındı 13 temmuz derken bugün doğuma alındım😊
Bugün uyandigimdan beri kasıklarımda regl sancısı gibi sancım vardı ve idrardan sonra lekelenme olunca Dr aradim. Kendisi bir hastanede kontrol olmami önerdi.iyiki de olmuşum kalp atışları çok yükselmiş ve bı anda kendimi sezeryana hazırlanırken buldum😊 9.52 de dövdü minnak yavrum ağrım dışında şuan başka bir derdim yok ona da çok şükür😊