Sdknurr burda mi aradın cevabı arkadaşım doktora neden gitmedim 1 gün. Boyunca he telaş merak endişe yapmanız gerek ben bu haftalarda 2 saaf hissedemedim hemen doktorumu aradım ağlaya ağlaya nasıl hastaneye verdim onu bile bilmiyorum siz bi gün boyunca bekleyip burda cevep arıyorsunuz ne olur doktora gidin alllah korusun bir sıkıntı olur buradakilerin cevapları sizi hafifletemez geçende biri yazmış 2 gün boyunca hissetmedim diye ama doktora. Ile gitmemiş 2 gün ne dir ya hala cevap arıyordu beni yanlış anlama tepkim doktorunla görüşmen gerekli ne güzel bu günlere gelmişsiniz ne olur buraya sormadan önce her kafadan bir ses dinlemeden önce gidin bebeğinizin sağlığını nasıl öğrenin sonra yazın allah kimsenin kucağını boş bırakmasın canım inşallah yinde bir sey yoktur iyidir bebisin