Eta21 Kızlar şimdi oda yapacam bebeğe ama dolap ve şifonyer alacam. Normal anne yanı beşik alacam bir de sizve odasına bu ahşap boyasız kademeli beşiklerden mi alsam uoksa montessori trzı mı alaam lütfen akılverin delirecem
ozlmnhl Eta21 ben ebebekten meltem smart mood anne yanı belik aldım çok güzel 1 yıl yatabiliyor şifonyeride ikeadan aldım çok memnunum
Csnsu Eta21 bn montesör aldım 700 e geldi yerıne gıdıp sıparıs verdm 😊annemdede sallamaya var 250 ye fln almıştık onu getırcm be kdr yatarsa artık Bidaha montesöre gecıcez
Eta21 Yani Şöyle düşünüyorum anne yanı alsam çocuk 1 yaşjna kadar yatacak e mıntesorride kaç yaşında yatmaya başlicak nasıl olcak
Sezensu Eta21 Montesoride 2 den aşağı bırakamazsınız nasıl yaptıracağınıza bağlı ama büyük olanlar çok güvenlikli değil özel yaptırabilirsiniz istediğinize göre anca o zaman kullanışlı olur yoksa ekstra bir beşiğe daha ihtiyacınız olur