Canım benım 16+4 gebeyim yenidoğan cıtcıtlı badi aldım bir kaç tane 5 Li takım aldım iki tane alt pijamalarını aldım biberon , emzik seti aldım çorap aldım su an aklımda değil ama bir kaç tane daha şey aldım daha devam🤩🤍 sen neler aldın neler yaptın ?🥰