Merhaba, bugün dr gittim 7+2 haftayım ultrasyon ile baktı ilk küçük birşey gördük sonra çevirince asıl bebeğimizi görebildik şükür kalbimiz atıyor 6+6 ve boyumuz 0.89cm.. ama kesede iki tane görünüyor dr ilk ikiz olabilir dedi ama kalp duyulmuyor Yolk da olabilir dedi.. bu haftalar kesede iki tane gören varmı yada kesede eşi görülüyormu🤔🤔☺ 2 hafta sonra sonuç daha net olucak tabi ama sizdende bilgi almak istedim böyle durumla karşılan elbet vardır ☺