Nefesinannesi1 spinalden sonra baş agrısı bel agrısı olabiliyor. Bunu zaten yapmadan önce anlatıyorlar. Bel agrım olmadı ama baş agrım birkaç gün oldu. Kalıcı olmadı yani. Genel anestezide bebeğe hemen narkoz geçiyor. Spinalde narkoz bebeğe ulaşmadan oradan çıkmış oluyor. Bebek açısından spinal daha sağlıklı. Genelde de kusma durumu oluyormuş. Uyanmak zor oluyor falan. Anestezi şekline anestezi uzmanı karar veriyor. Ameliyata girmeden önce testler yapıyorlar. Ve spinale engelin yok spinal yapalım diye size anlatıyorlar. 2 defa spinal oldum. 2. De biraz baş agrısı dışında hiçbirşey yaşamadım. Zaten bana kalırsa bebeği o an görmek için bile spinal olunmalı 😉