Ezz11 merhaba hanımlar 38+3 deyim ve bebeğim kanala girmedi.Normal doğum yapmak istiyorum ama pek mümkün değil dedi doktor.39 a kadar bekleyelim dedi.Daha önce başına gelen var mı 39 da kanala giren ve normal doğum yapan ??
_Mrv_ Ezz11 38+6 yım benim ufaklık da kanalda değil fakat doğum pozisyonu almis durumda, doktorum son dakikada bile girer kanala endiselenme dedi.. sen de endiselenme normal geleceği varsa illa girer içini ferah tut.
Betuloz Kanala girme olayı doğum sırasında bile olabilecek bir şey diye biliyorum sancılarını başlayınca girebilir zaten girmezse sezeryanla müdahale ederler herhalde
Nefesinannesi1 Canım bebek dönmüşse kanala girmesine sende yardımcı olabilirsin hareketlerle hurma adaçayı birkaç bisey daha vardi araştır biraz squat yap bol bol hemen sezeryana basvuruyor bu doktorlarda
Ezz11 İlk gebelilkte 37.haftada girmesi gerekiyor sonradan pek giren yokmuş öyle söyledi doktor moralim bozuldu biraz.Hayırlısı tabii
Nefesinannesi1 Ezz11 sen beklemek istedigini söyle hayırlısıyla normal doğurursun insallah normal olmasada sen bebegine odaklan yapıcak bisey yok moralini bozma
Ezz11 Benim bebeğim doğum pozisyonunda ama 2 haftadır girmiyor kanala..bakalım beklemedeyim hangisi hayırlısıysa artk sonradan giren hiç duymadım çünkü bende ..