Ben lierac çatlak önleyici jel kullanıyorum, kutusunde günde bir kez kullanılması öneriliyor günde bir kez nemlendirme bana yetersiz gibi geldiği için her duştan sonra da bebe yağı sürüyorum ekstra olarak gün içinde aktardan aldığım karışım yağı var onu sürüyorum 27.haftadayım henüz karnımda bir çatlak oluşmadı ama asıl çatlaklar 32haftadan sonra oluşur dıyorlar bilemiyorum:) 14.haftadan beri hergün düzenli lierac kullanıyorum 400ml olanı bitirdim,200ml sipariş verdim. Kremler,yağların markaları kadar sürekli nemlendirmek de çok önemli.. gerginliğe bağlı kaşıntılarıma asla elimle kaşıyarak müdahale etmiyorum,üşenmeyip kalkıp bebe yağı ile masaj şeklinde kaşıyorum. Bu kadar şeye rağmen çatlağım olursa bedenim bana büyük oyun oynamış olur😂