Canım bende manisa da muradiyede oturuyorum 25 haftalık hamileyim Grandmedical hastanesine gidiyorum doktorum Ayşenur Evrenos aynı hastanede Nahit Ata diye bi doktor var detaylı usg için gitmiştim ikisininde ilgi ve alakasından çok memnunum malesef diğer hasteneler ve doktorlar hakkında bilgim yok bende çünkü ilçeden geldim buraya ve doktor seçimine dikkat etmek zorunda olduğum için özel hasteneye gidiyorum umarım kendine güzel ve ilgili bir doktor bulabilirsin bu arada hastane muayene ücreti 75 tl ekstra tahlil vs hariç ve 10 günde bir kontrole gittiğinde bu ücreti tekrar ödüyorsun 🙂