AselinAnnesii benim de erken doğum riskim var canım. Hiç ağır bi iş yapmıyorum. Evi süpürmüyorum bile eşim yardım ediyor sağolsun. Ufak tefek işler beni yormucak işler yapıyorum. Sen de öyle yap hatta sürekli yatmanı tavsiye ederim, ağır çay bardaklarının olduğu bi tepsiyi bile kaldırma. Bebeğin işten, misafirden daha önemli