Ahsend49 Dyn sanki bebeğe biraz ağır kaçabilir . Ama yinede güzel . İlerde ismi geçtiğinde bi ağırlığı olacak şekilde duruyor kulağa öyle geliyor
Ozzzgeee Dyn cok tatlı ve bir o kadar da akıllı ben cevremde ki kişilerde hc böyle bir cocuk görmediklerini söylerler erkenden konusmaya yürümeye başladı ve kelimeleri çok güzel cıkartıyor ondan büyük bebekler konusamaZken o net şekilde konusuyor
Elifhusnam Dyn bende ensar koyacam oğlumun adını insaalah 😊 analizi ve anlamı çok hoşuma gitti .ilk kızım olduğu için koyamadım şimdi oğlum olacak hayirlisiyla