Hipofiz bezim çalışmadığı için büyüme hormonu iğnesi (norditropin) kullanıyorum. Hamile kaldım 5 haftalikken hala kullanıyordum. Kullanmamak gerekiyormus çok riskliymis perinatolojiye yonlendirdiler bebeğe zarar verdiğini dusunurlerse hamileliği sonlandirabilirlermis. Şuan 7 haftalık hamileyim kalp atışını duyduk bi sorun yok konuyu bilen doktor bulamıyorum. Bu iğneyi hamileyken kullanan var mı?