Merhabalar 6 haftalik hamileyim. Bartholin kistim şiştigi icin doktorum aksef antibiyotik baslatti. Bu illetin acısını yaşamayan bilemez cok zor bi hastalık 😔Gebeligindre bu ilaci kullanan yada herhangi bir antibiyotik kullanan var mi arkadaslar
Bebegin gelisimine zarar verir die korkuyorum