Ben 11 haftalık hamileyim. Progestan 200 mg kullanıyorum 2 düşük 3 hamileliğim kan sulandirici iğne kullanıyorum. Bugün gün boyu iç camasirim ıslaktı hep ve olduğundan daha fazla lavaboya çıktım ve camasirim ıslaktı bu normal mi bebekte sıkıntı varmı bilmiyorum artık ne dusunecegimi bilmiyorum bayanlar yardımcı olur musunuz.