zeynosum slmlar.konyada doktor takibine başlayıp o doktorda da doğumumu yapmak istiyorum.ama şimdi korona günlerinde korkuyorum açıkçası hastaneye gitmeye.onceligim devlet hastaneleri ama özel hastanelerden de olan tavsiyelrinize ihtiyacım var
Lena zeynosum Konya’nın neresindesiniz Doğum evini düşünürseniz Bülent şimşek iyi tecrübeli ama devlette normal doğumları ebeler yaptırıyor
Selcanecrinn zeynosum imkanin varsa devlet hastanesinin onunden bile gecme canim ben medicanada nil okur a gidiyorum
Selcanecrinn zeynosum ben detayli ulturasonda kendi doktorum bakti gayet inceledi istersen bi baska doktora daha gosterebilirsin bi sorun yok dedi bende 15 temmuzdan randevu aldim gittim 5 dakika bakti doktor ben bebegimi bile gormedim surekli duvara don diye uyardi sanirim koronadan hic bisey anlatmadi saglikli dedi bu kadar bidahada asla gitmem
Fatmagnnc İmkanınız varsa kesinlikle Medova’da Azer Aras Uluğ çok iyi bir doktor. Devlet hastanelerinden mümkün olduğunca uzak durun insan yerine koymuyorlar gayet ilgisizler 2 dakikada geçiştirip gönderiyorlar.
Susaminannesiii zeynosum ben gebelikten önce degerlerime baktırmak için seçil kahveciye gittim medovada. Zerre memnun kalmadım. Hemde hic. Herseyine normal dedi geçti. özel durumumuz vardı olur cocgunuz dedi bitti gitti. Genel olarak somurtkandı da. Lab sonuclarımı bile almadım cıkarken baska doktora giderim nasılsa diye