Seraphasan Ben 16 haftalık Anniş adayı merhaba anneler anne adayları ve anne olmayı bekleyenler sizden bi ricam olabilir mi rica etsem bana erkek bebek isimleri ve anlamlarını yazar mısınız💕 isimlerinizi nasıl buldunuz ?rüyada görme olayı doğru mu ? Bide soguk isim ne demek ?tecrübelerinizi bana da yazar mısınız kafam çok karışık 🙏🥰 şimdiden çok teşekkür ederim 😍❤️
teletabi Seraphasan 32+2 ismimiz ensar olucak. Hicret zamanı peygamberimizi koruyan yardım eden medine halkına verilen isim. Kuranda da geçiyor. Aklınızda bulunsun anlam olarakta çok güzel. Ben isimlerin insanların kişilik be karakterleri üzerinde etkisi olduğuna inanıyorum. Çok merhametli ve güçlü karakterde oluyorlarmış canım. Buda benden bi fikir olsun inşallah 🙏🏻🥰
Karan27 Seraphasan merhaba canım bende 3 buçuk aylık hamileyim bir erkek oğlum olucak isminide karan koyucaz anlamıda dört farklı şekilde tanımlanmıştır. Temiz, mashum, katkısız. Sözünün Eri; Yiğit. Kahraman, yürekli, anlamına geliyor
Seraphasan Beyza26 maşallah 🧿 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 şimdiden başlamam daha iyi olmuş 😂😂😂😂