Doktora dün gittik fazla bakmadı bi an önce gönderme peşimde gibiydi doktor bizde o aceleyle ney ne değil fazla bişey soramadık baktıramadık alttan da akıntı için bakacak edecek diye o an acele bişiler oldu . Asıl demek istediğim ufak kanamalar gördüm dedi kan grubun ne dedi ARh+ dedim negatif- olsaydı pzamqn sıkıntı olurdu dedi o sura araya laf girdi ben bişey anlatıyordum derken o laf öyle kaldı yani ne dedi siz yaşadınız mi böyle bişey ultrasonla siyah beyaz baktığında ufak kanamalar vardedi kese İçinde dedi galiba orayı tam hatırlamıyorum 🤷🏼♀️ Sizin başınıza geldi mi böyle bişey