Ben her iki oğlumu da aralıksız suni sancı ile doğurdum, çünkü son ana kadar hiçbir şekilde kendi sancım gelmedi. Doktorunuz da öyle uygun gördüyse bunda bir sorun göremiyorum ben. Eğer korkuyorsanız buna bir şey diyemem ama şöyle söyleyeyim ben normalde en ufak ağrıda hemen ilaç içen biriydim buna rağmen sancıları nefes ile ve duayla karşılayarak ilki 10,5 ikincisi de 5 saat süren doğumlarımı Allah’ın izniyle geride bıraktım. Şu an 7 aylık hamileyim ama bunda da şimdiye kadar hiçbir sancı (yalancı vs.) hissetmedim. Her şey güzel olacak diye düşünerek ve bebeğinize kavuşacağınızı bilerek giderseniz belki psikolojik olarak daha rahat hissedersiniz. Allah kolaylıklar versin, sağlıkla yavrunuza kavuşmayı nasip etsin.