İki saat önce lavaboya gittiğimde akıntı ile birlikte kırmızı bir leke gibi bişey vardı. Doktoruma söyledim o da eğer suyun gelirse ve sancın olursa gel dedi. Sizce bu Doğum için belirti mi yani nişan mı ve ne zaman suyum gelebilir ya da kasılmalarım olabilir. İçinde hep bişeyler patlıyormuşcasına bişeyler oluyor 🤷🏻♀️ Kolaylaştırmak için ne yapmalıyım zaten 39+5 im. Taktik verin kızlar