Dilan-acr canım hadi çok geçmiş olsun bende sürekli kanamalardan hastanede yatıp çıkıyorum riskliyim giher an doğumda olabilir diyor drlar,34beklicez en az,şu an 32+5 oldum,inşallah meleğiniz çabucak toparlar kucağınıza alırsınız🤲🏻🤲🏻Nasılmış şimdi durumu,inşallah sizde iyisinizdir