EbruUslu Merhaba bayanlar 15 haftalıkken gittiğin doktor bacak arasında ufak bır cıkıntı gosterdı ve erkek oldugunu soyledı kordon degılmış bu haftalardakı her çıkıntı erkek bebekmidir acaba çunkü 1 kac hafta once kendi dr um kız demişti kafam karıştı iyice🙈🙈
Esen EbruUslu banada bugün büyük bi ihtimal erkek dedi 13 haftalık çıkıntı felan göstermedi ama sanırım en net cevabı detaylıca alıyoruz kesin oluyo
busrasahinn EbruUslu bende 15+1 de gittim erkek dedi canım %99 %1 bırakırım ama daha yanılmadm dedi ki gerçekten bayağı bir inceledi 😊
MerveSara Canım bana da 12+5 . Günümde o çıkıntıyı gösterdi doktor erkek dedi , gayet de emindi . Daha kontrole gitmedim , bu cuma gideceğim bakalım değişen bir şey var mı? 🤗🤗
EbruUslu Esen birde bu sıralar erkek bebek diyip de dogumda kız cıkan çok duyuyorum bu şansla benımde başıma boyle bır şey gelmesınden korkuyorum🙂
MerveSara EbruUslu Benim bebek uyuyordu baktığımızda cinsiyetine , kapatmamıştı da bacaklarını . Yani ben bile gördüm ,karışıklık olmaz herhalde . Tahminden ziyade sanki pipiyi gördük 🤷♀️ .😍💙
EbruUslu busrasahinn valla canım bende kesın mı demiştim gösteriyor zaten dedi yarın bakalım ne olucam kız dıyen de erkekmıs bu derse erkekdır artık😂
busrasahinn EbruUslu bende gördüm canım fazlaliklari 😂 gösterdi doktorum ama tabi hayırlısı kız erkek farketmez 😍
EbruUslu MerveSara yanı gosterdıgı seyınde pıpı oldugunu bılmıyorum oyuzden tereddutum var ama yarın kesınlesır artık ınsallah😀
EbruUslu Kızlae artık ogrendım net kız dıyende erkek dedı bugun bır oglum daha oluyor 2 oğlan annesı oluyorummm😁