Zehrasavas19 Merhaba arkadaşlar ben 27 haftalık gebeyim kan testimde şekerim 63 çıktı ilk gebeliğim 23 yaşındayım şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım yada ilaç kullanmalı mıyım siz şeker yuklemesi yaptırdınız mi
Asmin_123 Zehrasavas19 şekerinız cok dusuk cıkmıs cok dıkkatlı olmalısınız hemen doktorunuzla ırtıbata gecmelısınız
Ekim16 Merhaba yaptırmanı öneririm benim ailemde şeker yol fakat benim yüksek çıktı insülin gerek kalmadan inşallah beslenme uzmanı ilke takip ediyoruz gebelikte herşey olabilir önlem almak faydalıdır
ipek-smr Canım bence yaptırmalısın bazıları bebeğe zarar veriyor diyorlar ama öyle olsa doktorlar neden bi canlıya zarar verebilecek bişeyi yapın desin ki 🤷🏼♀️
Zehrasavas19 ipek-smr sağlık ocağı ilaç verdi reçetede gebeler kullanmasın yazıyor bende kadın doğuma gitmeden kullanmıyorum korkuyorum
Zehrasavas19 Asmin_123 ayın 16 sında randevum var o zamana kadar bekluyrum işte bu yüzden korkuyorum 6 aylığım şuanda bişey olmasın diye dışarı da cikamiyrum şeker yuklemesindende korkuyorum napcagmi hiç bilmiyorum
Miniginannesiiii1111 Zehrasavas19 şeker yüklemesinden korkuyorum demişsiniz ama alt tarafı şekerli su 25. Haftada yaptırdım 75 gram şekerli su içtim şeker vs çıkmadı şükür rahatsızda olmadım Gayet hayatıma devam ettim bir sorun yaşamadım neden korkuyorsunuz ? Şuan 30. Haftaya girmek üzereyim şükür sorun yok korkmayın doktorunuz gerek gördüyse yaptırın
Zehrasavas19 Tetenoz aşısından kaynaklı olabilir mi diye düşünmüyor değilim tetanozdan sonra kan tahlilim yapıldı
Zehrasavas19 Miniginannesiiii1111 sağlık ocağından dolayı korku girdi içime acil olarak yaptır diyince insan korkuyor