Nursurazembat canım aslında fransızca okunuşu erkek ismi yani oğlun fransaya girse ilerde asla yadırganmaz sadece türkiyede erkek ismi olarak geçmiyor ALİNE olsaydı fransade türkçe okunuşu gibi olurdu. Ama bence kızlara çok koyuyorlar Alin ismini değiştir derim. Deniz ismide göreceli, ilerde sürekli maillerde yazışmalarda hep yanına kız erkek simgesi koyması gerekir erkek olduğunu belirtmek için. Benim oğluma hep deniz olacak demiştim 6 aylık olana kadar sonra bu olay geldi akşıma değiştirsim Anıl koydum ve iamine aşık bir çocuk şuan 12 yaşında. Kardeşi erkek olacak allah izin verirse isim hakkını kendine verdik o ne isterse knu koyucaz.