Mrb güzel anneler, anne adayları
Acaba birgün bende burda doğurdum diyebilecek miyim diye düşünürdüm hep çok şükür rabbim nasip etti. Normal doğum düşündüm 9. Aya kadar takii içime korkular girene kadarmış. 9.aya girince fikrim değişti spinal sezeryana karar verdim. 07.07.2020 de doğuma gittim heyecan yok gibiydi ama içim içimi yiyordu. Sonda takıldı Allah’ım öyle berbat birşey yok öyle bir yandiki ne zaman çıkacak bu diye söylenmeye başladım takıldıktan sonra bacaklarımdan sular boşaldı bende idrar kaçırıyorum sandım meğer stresten suyum patlamış. Çatı muayenesi sondanin yanında hicmis arkadaşlar. O daha kolaydı benim için. Neyse sedyeye uzattılar ameliyat odasına indik eşimde yanımda geldi o korkuyor ben korkuyorum 🙈 üstümdeki önlüğü soyup iğne yapmak için oturttular beni. Oda buz gibi titriyorum resmen. İğne yapıldıktan sonra karıncalanma oldu uzattılar beni. Meğer iğne yapıldıktan sonra hareket etmemem lazımmış. Ama benim bir midem bulandı bı kustum sola dönüp . Gece 12 den beri bir damla şey geçmemiş boğazımdan kusmaya çalışıyorum içimden birşey cikmiiyor öldüm dirildim resmen. Sonra omuzlarıma bir ağırlık çöktü öyle birsey yok yaa 😔 orda kendi kendime söyleniyorum ne işim var burda neden geldim diye. Neyse ne zaman bitecek bu dedim hemşire daha başlamadık ki dedi. Ama sonra fark ettim beni sallıyorlar resmen 2 dk sonra bebeğimi gösterdiler 🙏🙏🙏 Yok öyle bir duygu.. ağlıyor sesi içini yakıyor ağlamasın diye daha kucağına almadan senin parçan olduğunu hissettiren rabbime şükürler olsun. Üstünü giydirip kucağıma koydular sonra o yoğun bakıma ben yoğun bakıma muayeneler için. Neyse bir gece kaldık hastanede ertesi gün taburcu olduk. Bende bir boyun omuz ağrısı başladı Allah’ım düşmanıma vermesin🙏 ağlaya ağlaya catladim 2 gün. Kolumu.kaldiramiyorum bebeğimi alamiiorum emziremiyorum nefes alamiiorum kesik kesik aliyorum sanki kalbim omzumda atiyor. Hayatım boyunca öyle bir acı çekmedim.. dikişlerim umrumda değildi 3 gün oturur pozisyonda uyudum o sancidan. Ağladım bebeğime süt veremiyorum diye zaten meme ucum yok bebeğim açlıktan sarardı resmen . Rabbim kimseye o narkozun etkisini sonradan yaşatmasın inşallah 🙏. Meme uclarim yara oldu ama evladım doysun ne olursa olsun. Evlat bambaskaymis rabbim herkese hak eden herkese nasip etsin. Uzun oldu hakkınızı helal edin.