Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim tiroid hormon testi 7 çıktı. Hamile kalmadan önce normaldi değerlerim yarın dahiliyeye gideceğim ancak nette çok güzel şeyler okumadım bunun için. İlaç kullanımıma başlamak için geç mi kaldım acaba aynı durumu yaşayan var mı aranızda😔