Asena60 canım gebelikte hiçbir şekilde antidepresan kullanılmaz. Bence kendinden çok bebişini düşün ve ilaçlardan alacağın desteği içinde büyüyen minik kalpten almanı tavsiye ederim. Bebek için çok fazla zararları var. Allah korusun düşük riski,erken doğum riski,doğum sırasında ölüm riski,doğumdan sonra bebekte gözle görülür veya gözle görülmeyen kalp rahatsızlıkları gibi… Doğumdan sonra senin sütünün kesilmesi bile an meselesi olabilir. Benim doktorum açıkçası kesinlikle önermiyor ve bende bir çocuk gelişimci olarak tavsiye etmiyorum. İlaçlar seni psikolojik olarak rahatlatıyor emin ol. Psikolojini düzeltebilecek tek şeyin bebişinin olduğunu düşün ve ona odaklan. Emin ol o zaman herşey daha güzel olacaktır. Herşeyden önce sen çok Güçlü bir kadınsın. Onu düşün.. 😊