izmirlii-35 Kızlar sizinde karnınızdan bazen çıt diye ses geliyor mu ben araştırdım da bebeğin eklemlerinin sesiymiş çok ilginç değil mi ?
DilekBodurr izmirlii-35 evet uzun zamandır duyuyorum bugün yine duydum hatta 38. Haftamız 🙂 daha net geliyor
annee27 Ayyy evet 20 li haftalarin sonunda duymustum ilk anlam verememistim bide gecen gun duydum 35 haftalik olduk bu arada demek kemik sesiymis bebegin bende diyorum ne bu boyle ikidir duyuyor hatta suyummu patladi napti demistim balon gbi 😂😂😂
izmirlii-35 annee27 😄😄 valla bende ilk sesi duyduğumda sağıma soluma baktım nerden geldi ses diye sonra bi kaç kere daha duydum sonra araştırdım bebekten geliyormuş
annee27 izmirlii-35 😂 hayirlisiyla dogumlarimiz olsaydi valla aklim cikacak az kaldi 😂 degisik seylere sahit oluyorum 😂