Evet kizlar öncellikle rabbim hepinizi bir sancida kurtarsın bende zamanında sizin gibi kızım ne zMn doğacak kime benziyecek diye diye bitirdim 9 ayımı vve şu an çok sukur Rabbime pazar günü 2 aylık olacaz zMN çok acımasız ve her anınızın kıymetini bilin evevt gelelim asil meseleye benide çok korkuttular yok soyle zor yok böyle kötü diye her zamn sakin hareket ettim rabbim dedim sen bize kaldiramayacagimiz derdi ağrı tasayi vermezsin hep bu düşünce içinde doğuma gittim herşey bir anda gelişti ve kizimi kucağıma aldım herşeyi unuttum ben kendim sezeryan oldum ve sadece 2-3 gün ağrılarım oldu amma öle dayanılmaz değil evladımı her gördüğümde çok şükür Rabbime verdiği nimete diye herşey değer diye ve demem şu ki her zaman onu kuvusacaginizi hayal edin ve hep sakin kalın hiçbir şekilde korkulacak birşey yok şu an yanımda mışıl mışıl uyuyor Rabbime binlerce kez şükür emin olun onu ilk gördüğünüzde çektiğim acılara sancilara değer diyeceksiniz rabbim hepinize hayirli dogumlwr nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏