Duygu4444 ayy kuzucum aynısını bende yaşadım sağ tarafım çok şiddetli bi şekilde ağrıyordu artık korkmaya başlamıştım teşhis koyamadılar bi türlü apandisit olabilir dedi doktor az kalsın ameliyat edicekti hamile halimde gerizekalı bebeği kaybetmeyi göze alicaksn oksijensiz kalabilir belden aşağı uyuşturursak dedi dahada apandisitten emin bile değildi eğer apandisitse alicaz yoksa geri kapaticaz diye subuk konuşma yaptı illa ameliyat için ısrar ediyodu gurbetteym kimsemde yoktu yanımda 3 4 gün yattım hastanede çıkışımızı vermiyolardi resmen kaçtık hastaneden direk memlekete gittik ordaki doktorlara gözüktüm apandisit falan yok kim demiş dedi enfeksiyon varmış bide sağ böbrekte büyüme varmış böbrek taşı gözüktü 2 tane 5mm altındaydı oda bol su icip yürüyüş yapmalısın dedi çok şükür şuan iyiyim ondan sonrada gitmedim daha doktora .