Bayrama denk gelirse diye endişelendim o halde yalnız doğuma giderim. Normal şartlarda 15 Ağustos dedi doktor doğum için o da 40. Hafta yapıyor .. ne zaman doğuyorlar en erken ilk gebeliğim bilmiyorum🧐doğum şeklim olarak da konuşmadık henüz doktorumla yorumlarınızı bekliyorum