Devlet hastanesinin doktprlari umrunda değil ilk gebeligimi 22 haftada idrar yolu enfeksiyonu yüzünden kaybettim başından beri vardı bende doktor ben napim urolojiye git dedi urolojide antibiyotik uygulanma hevesin dedi herkes başından sağdı anlayacağın sonra olanlar bana oldu ikinci gebeliğim şimdi özele gidiyorum iyi bir doktor seçtim çok şükür iyi ilgileniyor ,🙏