
Kızlar o kadar çok idrar testi yaptım ki 😅 ilk yaptım silik çıktı sonra aksamına yaptım negatif çıktı sabahına yaptım negatif çıktı aksamına yaptım silik çıktı sonra sabahına yaptım silik çıktı aksamına yaptım negatif çıktı 😅 nedir bu böyle be😅 bu en son yaptıgım test burda da çok inçe silik var normal de daha belli diğer testlerde çok çok daha belli ama hangisine güvenicem ben 😅 bugun adet gümüm dü olmadım Pazartesiye kadar olmazsam kan vercem 🤷🏻♀️