İyi akşamlar kızlar beni çoğunuz biliyor özet geçmem gerekirse kusmalardan dolayı 1 hafta hastane de yattım ikili taramam yapıldı ve hastane de 108de 1 ihtimal çıktı ikili taramam sonucu biraz riskliydi doktorum amniyonsentez önermedi düşük riski için maliyeti 2.000 bin ama doktorum sayesinde 1.300 tlye yüzde yüz sonuç veren bir test önerdi hiç düşünmeden o testi kabul ettik sizlerden dua istemiştim ve bugün almanyadan sonuç geldi ne sonuç negatif doktorum aradı güzel haberi verdi ve ben hiç konusamadan agladım annemle beraber rabbim sizlerden razı olsun dualarınızı eksik etmediniz bende sizlere dua ettim evi olmayana ev işi olmayana iş evlat isteyenlere hayırlı evlat kimin kalbinden ne geçiyorsa rabbim hayırlısıyla onu yaşatsın inşallah bu cuma hürmetine rabbim yüzümü güldürdü ya allahımda sizlerin yüzünü güldürsün inşallah AMİN 🙏