Tunazeyneb Kızlar bugün 8.haftadayım tam bugüne kadar lekelenme vs hiç yaşamadım bugün akıntı rengi sarı oldu ve olmayan kasık ağrılarım başladı.Anormal bi durum yoktur diye kendimi telkin ediyorum siz neler yaşamıştınız bu haftalarda
Susaminannesiii Tunazeyneb ayak tabanlarım yanıyor geceleri ve nanılmaz küçük abdestim geliyor tuvalete gitmekten bıktım. Aksam namazını son 20 dk kılıyorum yatsı ile birleştireyim abdesti diye. namaz kıldıktan sonra yorgunluk cöküyor toparlanana kadar çişim geliyor😭
ikizannesi172011 Vajinanda sızlanma varsa küçük tuvaletine çıktığında affedersin koku varsa rengi koyuysa enfeksiyon da olblr canım doktoruna danıs derim
selen_turgut01 Ecekorall ben 6+4 haftalık şuan ve bende öyleyim sürekli uyumak istiyorum ve hiç-bir iş yapmak istemiyorum acayip mide bulantim var
Tunazeyneb Ecekorall şu sürekli yatış halinden çok sıkıldım valla kolumu kaldırmaya halim yok 🤦🏼♀️Bulantılar da öyle.. en son ne zaman kontrole gittiniz bi sıkıntı yok inşallah akıntı için
Tunazeyneb selen_turgut01 o bende de 6.haftada başladı ve hiç kesilmedi yataktan çıkamıyorum dışarı çıkıp iki adım atınca çok yoruluyorum 🙇🏼♀️
selen_turgut01 Tunazeyneb evet yaa yürüyünce çok yoruluyorum şimdiden boyleysek son zamanları düşünemiyorum aslında ilk çocukta hiç böyle olmamıştım ama bunda neden se hic gücüm yok ve bulantı da beni mahvediyor
Ecekorall Tunazeyneb akıntı normal diye biliyorum ultrason da zararlı diye ilk haftalarda çok gitmek istemiyorum 10 gün öncr gittim en sın her şey yolundaydı
Ecekorall Ah keşke ben de yatabilsem 🙄 Çalışırken mecburiyetin farkında olduğundan kalkmaya halin oluyor valla. 😳